27 Mart 2013 Çarşamba

Çocuğum tuvalet eğitimini tamamlamıştı, birden çişini tutamamaya başladı!

Hassas Annemiz Emine:
İyi geceler, oğlum 38 aylık bir yıl önce tuvalet eğitimi verdim gündüzleri çişini söylüyordu gecede ben saat kurup kaldırıyordum bazen gitmek istemiyordu. İki ay önce gece kendisi uyanmaya başladı sesleniyordu. Son 15 gündür gece sürekli altını ıslatıyor. Yatmadan tuvalete gidiyor bazen yok diyor iki saat aralarla kaldırmaya gidiyorum ıslanmış oluyor. Gündüz uykusunda bile çişine uyanamıyor.ne yapmalıyım? Patolojik bir şey mi var diye düşünmeye başladım.

Cevabım:
Bir doktora götürüp anlatın büyük ihtimalle idrar yolları enfeksiyonu testi yaptırmanızı isteyecektir. Bazen idrar yolları enfeksiyonu yüzünden tutamamaya başlıyor çocuklar. Doktor da bir görsün. Tuvalet eğitimini bitirip çişini sorunsuz tutanlar birden tutamazsa sorun genellikle o oluyor. antibiyotikle geçiyor. Doktor antibiyotik verirse lütfen dozunu tamamlayın. Haydi doktora:) geçmiş olsun







Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.