24 Mayıs 2013 Cuma

Boşuna 26,700 kişiyle paylaşmamışım Esin kızımın kızıl hastalığından bir garip olan dilini!

  • Hassas Annemiz Filiz:
    • size bir teşekkür borçluyum.. dün çocuğunuzun dilinin resmini gördükten sonra emin oldum ki benim oğlumda da aynı virüs bulaşmış ki sizin yazınızı görmeden bir gün önce doktora gittik. Güneş alerjisi olmuş dedi doktor. Ama sabah yazınızı okuyunca başka doktora gittik..10 gün antibiyotik tedavisi..sanırım kreşte birinden bulaştı.öğretmenimizden bütün çocukların dillerini kontrol etmelerini istedim..iki çocukta daha çıktı.Ailelerini uyardık.Size teşekkür borcu olanlar arttı yani haberleri olmadan:) teşekkürler..teşekkürler..Tüm çocuklara Allah şifalar versin.

  • 2 seconds ago
    Hassas Anne
    • geçmiş olsun. Ne olduğunu öğrenmenize çok sevindim. O kadar mutlu oldum ki bir faydam olduğu için gözlerim doldu. Acil şifalar dilerim. Tedavi olmayan Beta kalmasın diye tüm çabam çünkü çok sorun olabiliyor. İyi iyi boşuna dilini 26000 kişiyle paylaşmadım Esin kızımın. İlerde kızarsa bu mesajı gösteririm. Sevgiler









      Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

      Ana Sayfaya Dönün  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.