11 Ekim 2013 Cuma

Çocuğunuz ilkokulda ingilizce dersi alıyorsa lütfen bu yazıyı okuyun


Bu seneden itibaren ilkokul 2'de ingilizce dersleri başladı. Haftada 2 saat ama olsun faydası var ve çocuklar çok seviyorlar. Resimdeki kitabı kullanıyorlar. Bu kitabın resmini instagrama koymuştum ve İngilizce Öğretmeni Hassas Annemiz Pınar sağolsun şu yorumu yazmış altına. Ben de kitabın CDsini indirdim ve bayıldım. Kitabınız olmasa bile ingilizce şarkılardan ve oyunlardan çocuğunuz yararlanabilir. İndirmesi biraz uzun sürüyor ama değer. Çok çok teşekkür ediyorum tüm çocuklarımız adına. Aslında bu CDyi MEB vermeliydi ama neyse. 

Hassas Annemiz Pınar: Ben ilkokul 2. sınıfların dersine giren bir İngilizce öğretmeniyim. Lütfen aşağıdaki linkten kitabın CD sini indirin ve çocuğunuz evde bol bol pratik yapsın. Kitap CD si olmadan maalesef çok sıkıcı. Hepinize iyi günler, çocuklarınıza başarılar. http://www.meb.gov.tr/.../OzelSektor/FunWithTeddyStudent.zip




Not: Bu indirmede oluşabilecek aksaklıklardan sorumlu değilim. Olabilecek herşey sizin sorumluluğunuzdadır. Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler



1 yorum:

  1. İngilizce öğrenme hiç bu kadar kolay olmadı!
    İngilizce kelime ezberlemek artık çok kolay.
    Karikatürlü İngilizce sözlük ile eğlenerek öğrenin!
    http://www.ingilizceogrenme.org

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.