17 Ağustos 2013 Cumartesi

Hassas Anne Facebook, Twitter ve Instagram hesapları

Sevgili Hassas Anneler,

Hassas Anne sitesi olarak sosyal medyada farklı yerlerde yer alıyorum. Facebook, twitter ve Instagram'daki hesaplarımı her gün güncelliyorum. Bu üç yerde birbirine bazen benzese de farklı paylaşımlar yapıyorum. Şu anda okuduğunuz facebook sayfamda daha çok siz annelere yardımcı olacak bilgileri ve hoşunuza gidebilecek annelikle ilgili şeyleri paylaşıyorum. Buranın en önemli amacı hassas olduğum konuları sizlerle paylaşmak ve çocuklarınız büyütürken size yardımcı olacak, işinizi kolaylaştıracak bilgiler vermektir. Buradan siyasi ve tartışmaya açık olabilecek şeyleri paylaşmamaya çalışıyorum. Zamanında paylaştım ve gerçekten hiç beklemediğim tepkilerle karşılaştım. Çünkü ne yazık ki bazı insanlar fikirlerini başkalarına hakaret etmeden ve onları üzmeye çalışmadan ifade edemiyorlar. Burada kavga ve üzücü yorumlar istemiyorum. Özellikle de bana hakaret etmeye başlandığında bazı annelerin siteme girişini engellemek zorunda kalıyorum ve bunu yaptığımda o annenin çocuğunun bu bilgilerden yararlanamayacak olması beni çok üzüyor. Sonuçta benimle aynı fikirde veya zihniyette olmasa da o annenin çocuğu da benim için çok değerli. Bu benim size faydalı olma çalışmalarımı sekteye uğratıyor ve bazı anneler ve çocuklar paylaşımlarımdan yararlanamıyor. Annelikte birleşmemizi istiyorum, birbirimizden bazı insanların amaçladığı gibi ayrılmamız yerine. Uyun gördüğüm sosyal sorumluluk projelerini her zmaan paylaşmaya devam edeceğim. Hayırlı işler yapmayacaksam neredeyse 35.000 kişiye ulaşmanın manası yok. 

Facebook hesabım: www.facebook.com/1hassasanneBu nedenle lütfen bana şunu neden paylaşmadın onu neden yazmadın gibi şeyler yazmayın. Mesela Mısır'daki katliam ve insanlık suçu tabii ki beni de çok üzüyor ve endişelendiriyor ama bunu burada yazmayı değil twitterdaki hesabımda yazmayı tercih ediyorum. Bu önemsemediğim anlamına gelmiyor. Lütfen bana neyi yazıp yazamayacağımı dikte ettirmeye çalışmayın. En hoşuma gitmeyen şey bu, inanın o zaman yazacağım varsa da yazmak istemiyorum. Lütfen siz kendiniz bir sayfa açın ve orada ne isterseniz yazın. Üç hesabımı da takip ederseniz gündemdeki her sorunu ve meseleyi paylaştığımı göreceksiniz. 
Instagram hesabımda çocuklarımın ve benim resimlerimi görebilirsiniz. Her gün resim yüklüyorum. Bazen gazetelerde ve dergilerde güzel haberlere rastlarsam onları da çekip koyuyorum. Gerçekten çok seviyorum instagramı ve sık sık fotoğraf yüklüyorum. Akıllı telefonunuz varsa 1hassasanne olarak takip edebilirsiniz. Akıllı telefonunuz yoksa bu siteden de resimlere bakabiliyorsunuz. 
http://instagram.com/1hassasanne

Twitter hesabımda daha çok siyasi ve gündemdeki olaylara anlık tepkilerimi bulabilirsiniz. Twitter da seviyorum ama oraya fazla zaman ayıramıyorum. Twitter hesabım: HassasAnne 
www.twitter.com/HassasAnne
Sevgi ve birlik dolu günler diliyorum. Hepinizi seviyor ve kucaklıyorum.
Ece





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.