18 Haziran 2013 Salı

Annelikte birleşelim

Ben inanıyorum ki tüm annelerin amacı aynı: hayırlı evlatlar yetiştirmek. Bundan sonra umuyorum ki yeniden bu tek amacımızda birleşip bu amacı gerçekleştirmek için tüm Hassas Anneler beraber uğraşmaya devam edebiliriz. Açık, kapalı, AKPli veya değil farketmiyor sadece çocuğunun iyiliğini düşünmesi yetiyor. Çok bölündük artık yeniden bir olmamız gerekiyor yarınlar için. Çocuklarımız aynı sıralarda oturacak beraber top koşturacak aynı düşünmesek bile bence birbirimize saygı duyduktan sonra beraber çocuklarımız için çaba gösterebiliriz. 
    Benim düşüncelerim belli bende yalan yok takipçim azalmasın diye kimsenin suyuna gitmek yok ama hakaret etmedikten ve emeğime saygısızlık olmadıktan sonra tüm annelere faydalı bilgiler vermeye devam etmek en büyük arzum. Benim çizgim düşüncem belli ama umarım birleştirici bir nokta bulabiliriz hepimiz anneyiz. Biz önce anlaşmalıyız ki çocuklarımızdan sıra arkadaşıyla anlaşmasını bekleyelim. Ben sitemdeki eski birlik ortamını çok özlüyorum. 
   Ben tek tek sizin mesajlarınıza zaman ayırıp cevap yazarken sizin profil resminizde başınızın açık veya kapalı olduğuna bakmıyorum. Bunun hiçbir önemi yok benim için. Özgür olmalısınız istediğinizi yapmakta. Zaten çok çok sevdiğim ve saygı duyduğum pek çok kapalı ve AKPli arkadaşım da var. Sizin Hassas Anne sitesine gelip çocuğunuza faydalı bilgiler bulabilmek için çaba göstermeniz yeterli benim için. Lütfen sizin için de benim çocuğunuza faydalı olabilecek bilgiler vermem yeterli olsun. Ben ne hakaretler duydum özel mesajına oturup bir sayfa cevap yazdığım insanlardan... O kadar üzüldüm ki anlatamam. Halbuki ben yeri gelip kendi çocuğuma ayıracağım zamandan çalıp o insanın çocuğuna  faydalı olmak için vermişim. Ilımlıyım ama bana hakaret edilmesine veya sitemdeki ortamın bozulmasına izin vermem mümkün değil.
   Beni bebek paylaşımları dışında paylaşım yaptığım için eleştirenler oluyor ama dikkat edin bu sayfanın adı bebek veya çocuk değil Hassas Anne yani annelerin hassas olduğu konuları konuşmak ve bu konuda paylaşım yapmak için açtığım kişisel sayfam. Bir kuruma veya şirkete ait değil bir şekilde beni ve tecrübelerimi yansıtıyor tabii ki. Annelerin de son 20 gündür en hassas olduğu konuların başında gündemdeki olaylar. Ülkemiz ayaktayken 4 kişi ölmüş, 10 kişi gözünü kaybetmiş, 7500 kişi yaralanmışken lütfen benden yemek tarifi tuvalet eğitimi paylaşmamı beklemeyin. Benim hassasiyetime uygun değil bu. İnşallah Allah'a dua ediyorum bu olaylar bitip ülkemize barış ve huzur hakim olunca tabii ki ben de kaldığım yerden devam edeceğim. Sabırsızlanıyorum bunun için konular o kadar birikti ki. Ne projelerim ne etkinliklerim ne söyleşilerim sırada bekliyor. Ben istemez miyim. Hepsi olacak merak etmeyin. 
    Tek isteğim ne olur beni olduğum gibi kabul edin. Ben bilmiyor muyum takipçilerim arasında bana kızacak annelerimiz var. Ama ben dürüst bir insanım ve özgürlüğün kısıtlanmasına karşıyım. Takipçi kaybetmemek için yalan söylesem, olaylar hiç olmamış gibi devam etsem sokaklar alev alevken penguen belgeseli gösteren kanallardan ne farkım kalırdı? Bu mümkün değil. Bu sayfa her zaman beni de yansıtacak ve dürüst olacak. Hiçbir zaman hakaret etmeden ve aşağılamadan tabii ki. Başka fikirleri savunan pek çok site var, ne güzel olsun da herkes özgürce fikrini sitesinde paylaşsın. Ben o sitelere girip neden yazıyorsunuz yazmayın demiyorum siz de bana demeyin. 

Sizleri çok seviyorum, özellikle de çocuklarınızı kendi çocuklarımdan ayırmıyorum annelik bence budur. Eskiden olduğu gibi birlik içinde birbirimize yardım edelim, destek olalım ve çocuklarımıza faydalı olalım. Diğer seçimlere göre birbirimizi ayırmayalım annelikte birleşelim. Ben bundan sonra buna daha çok dikkat etmeye çalışacağım. Bu nedenle lütfen birbirimize yazarken hakaret etmeyelim, aşağılamayalım ve sadece annelikle, çocuklarımızla ilgili konuşalım. Özellikle de lütfen dini karıştırmayalım. Din bence çok özel ve kutsal bir şey ve buralarda fazla konuşulmamalı herkes kendi içinde özgürce yaşamalı. Hepinizi öpüyorum ve kucaklıyorum. Benim bu birleştirici mesajımı ve görüşümü desteklerseniz çok sevinirim. 




Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün 

8 yorum:

  1. Düsünceleriniz cok güzel..
    keske her Anne böyle düsünse.
    Ilahi Adalet yerini bulacak!
    Baris umuduyla hoscakalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumunuz için. Sevgiler Ece

      Sil
  2. Ne duru yazmışsınız....hemfikirim..sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. İşte sizden günlerdir yazmanızı beklediğim bir "hassas anne" yazısı. Herkes aynı görüş ve düşünceyi paylaşmak zorunda değil ama birlik ve beraberlik tüm anne ve babaların hassasiyetle üzerine eğilmesi gereken bir konu. Çünkü evlatlarımıza bırakacağımız bayrak aynı bayrak, topraklar aynı topraklar. Bunları sırf görüş farklılıklarımız var diye "kötü niyetli" bazı kişi yada kişilere zemin hazırlayarak bırakacak değiliz. Birbirimizi farklılıklarımızla kabul edebilmek, evlatlarımıza güzel bir gelecek bırakabilmek adına çok ama çok önemli. Unutmayalım ki, başka Türkiye yok.., Tüm hassas annelere sevgiler.., :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Ben aslında günlerdir yazacaktım ama inan içimden hiçbirşey gelmiyordu. Ülkemizin bu durumu beni çok üzdü ve küçük çaplı bir depresyona girdim sanırım. Biraz normale dönmeyi düşünüyorum ve yakında normal Hassas Anne akışına dönüyorum. Sevgiler Ece

      Sil
  4. Sizi olduğunuz gibi kabul edenlerden biriyim, samimisiniz en güzeli de bu.. Son zamanlarda yaşananlar ülkemiz adına yıpratıcı umarım herşey düzelir. Bu olaylardan şunu gördük aslında zor zamanda BİR olabiliyoruz malesef ki bu durumu istemeyenlerin dayatma, diretme gibi yaptırımları yüzünden şimdilik sadece DURAN şeklinde sitemimizi direnmemizi eylemimizi sürdürüyoruz, yan, taraf tutmak değil amacım objektif yaklaşıyorum bende aynı siz gibi, kimse incinmesin zarar görmesin..
    Evladımı evlatlarınıza yakın bulmanız bile çok özel iyi ki varsınız.. İyi ki takip ediyorum sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ihtiyacım vardı böyle bir yoruma:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.