8 Mart 2013 Cuma

Bira Mayası tabletleri kilo yapar mı?

Hassas Annemiz soruyor:
Merhaba sevgili hassas anne:) uyku eğitimi konusundaki tavsiyeleriniz için teşekkürler, size bi sorum daha olacak. Süt artırmak için bira mayasi tavsiye etmişsiniz ama kilo aldırmasından korktugum için kullanmaya cesaret edemiyorum. günde 4 litre su içiyorum rezene ısırgan ve şekersiz kompostolar da ayrı.süt artırmak için sanırım tek çarem bira mayasi, çok kilo yapıyor mu?

Cevabım:
Süt verdikçe kalori harcarsınız yani sütünüz artınca daha fazla süt vereceksiniz yani daha fazla kalori harcayacaksınız. Ben en çok kiloyu deli gibi yiyerek günde 15 bira mayası tableti alırken verdim çünkü süt çok veriyordum. Kilolar her zaman verilir ama geri dönüp anne sütü veremezsiniz. Sizin seçiminiz. Çok anne sütü alan çocukların IQlerinin ve bağışıklık sistemlerinin daha yüksek olduğu araştırmalarla kanıtlanmış durumda. Kilo filan yapmaz. Bol protein al, su iç, balık ye, tatlı yeme kilo almazsın. İnan bana alırsan bırakırsın ama alakası yok.
Doktorunuza danışın ve izin verirse günde 10 tane (sabah 3 öğle 3 akşam 4) alkolsüz bira mayası tableti alabilirsiniz ve bu sütünüzü çok arttırır. Sizin için de çok faydalı B vitamini olduğu için. Bira mayası bir tür mantar yani doğal bir şey. Anne sütünü arttırma yazım burada
http://hassasanne.blogspot.com/2013/01/anne-sutunu-nasl-arttrabilirsiniz.html





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

5 yorum:

  1. Tavsiyelerinizi ilgiyle okuyorum. Hatta sizden sonra bira mayası tableti kullanmaya başladım ve sütümde gerçekten artış oldu. Ancak kilo yaptığı doğrudur. Bünyeye göre değişir elbette, herkeste aynı şekilde etkisi olmaz, ancak bira mayasında olduğu gibi yüksek dozda ve sürekli B vitamini takviyesi vücutta kalıcı kiloya neden olabilir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. her bünye farklıdır benim en yakın 3 arkadaşım kullandı hiç kilo almadılar hatta çok inceler. Birisi bebeğini doğurduktan sonra her gün 10 tane kullandı bebiş 2 aylıkken hamile kaldığı kilonun altına indi emzirdiği için.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ece hanim..dogumuma 1 ay kaldi..soylediginiz gibi doktorumada danisacagim..fakat merakimi mazur gorun ;bira mayasi tabletini dogumdan itibaren mi ?? kac ay süreyle ?? yada kac kutu ?? kullanmali bilgilendirirseniz sevinirim tesekkurler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ece hanım bende bira mayası tableti kullanamaya başlayacam günde kaö tablet almam gerekiyor bide ye ekten öncemi

    YanıtlaSil
  5. Kaç tablel almam gerekiyor bide yemeklerden öncemi ;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.