28 Haziran 2013 Cuma

Portakal Ağacı'nı artık her ay dergi olarak okuyabileceğiz!

Müjdemi isterim! Portakal Ağacı'nı artık her ay dergi olarak okuyabileceğiz! Arkadaşım Hatice'yi tebrik ederim. Üç çocuk sahibi girişimci bir Hassas Anne olarak başarılarının devamını dilerim. 


http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2013/06/halley-pasta.html






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

3 yorum:

  1. Portakal Agacinin(Hatice Hanimin) 3 Cocugu var ;)
    Yeni Tariflerini bekliyoruz ve Sizede Ece Hanim böyle güzel Bilgiler paylastiginiz icin Tesekkür ediyorum. Almanyada yasiyorum, Sitenizi cok seviyorum ve hergün takip ediyorum.Sevgiler Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bilmez miyim, gece 3te yazarsan böyle yanlış yaparsın işte:) Facebookta düzelttim burada da düzeltirim:)Teşekkürler Elif:)

      Sil
  2. Harika bir haber :) Teşekkürler emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.