23 Ekim 2013 Çarşamba

10 Hassas Anne Forum üyesine çekilişle "Ben bir Hassas Anneyim" buzdolabı magneti


Hassas Anne Forum açılmıştır. 28 Ekim 2013 0:01'de Hassas Anne Forum kayıtlı üyeleri arasında cekilisyap.com sitesinde bir çekiliş yapacağım ve 10 Hassas Anneye "Ben bir Hassas Anneyim" buzdolabı magnetini hatıra olarak göndereceğim. 
Bu çekilişe katılmak için lütfen
1. Bu resmi paylaşın
2. Hassas anne Forum'a kayıtlı üye olun (aşağıda nasıl üye olabileceğinizi anlattım)

Kazanan 10 Hassas Anneyi 30 Ekim 2013'te açıklayacağım. 3 gün içinde kazananlar hassasanne@yahoo.com a adreslerini göndermezlerse magnetler yedek talihlilere gönderilecektir.

Hassas Anne Forum sayfası hassasanne.com/Forum adresinde açılmıştır: Şu anda yaklaşık 450 kayıtlı üyemiz var.
Bundan sonra Hassas Anneler birbirlerinin tecrübelerinden ve fikirlerinden faydalanacaklar. Bir elin nesi var 93000 elin sesi var. Çocuğunuzu büyütürken zor zamanlarda artık tek başınıza değilsiniz. Hassas Anne Foruma girip istediğiniz konunun başlığında aklınıza takılan soruyu veya konuyu yazabilirsiniz.

Son 10 gündür ana sitemi yenilediğim için sorularınızı pek cevaplayamıyorum. Zaten artık yaklaşık 100.000 kişinin sorularına tek başıma yetişmem imkansız. Burada ve ana sitemde hepinize faydalı olacak makaleler, etkinlikler ve paylaşımlar hazırlamam çok daha mantıklı. Böylece sadece soruyu soran 1 kişi değil binlerce kişi faydalanıyor. Artık sizler Forumda birbirinizin sorularını cevaplayacaksınız ve ben de arada yetişebildiklerime Forum'da cevap yazacağım.

Forumda aktif olabilmek için önce bir forum hesabı açmanız ve kullanıcı adı alıp şifre belirlemeniz gerekiyor.
Sırayla şunları yapacaksınız:
1. http://hassasanne.com/Forum adresine gidin.
2. Sağ üst köşedeki KAYIT Ol tuşuna basın
3. Forum kurallarını okuyup kayıt olmak istiyorsanız HASSAS ANNE FORUM KURALLARINI OKUDUM VE KABUL EDİYORUM tuşuna basın
4. Açılan ekranda kendinize bir kullanıcı adı belirleyin (dikkat bunu değiştiremeyeceksiniz dikkatli seçin) e-mailinizi yazın. E-mailini doğrula yazan yere e-mailinizi tekrar yazın.
şifre belirleyip yazın, şifreyi doğrula yazan yere tekrar yazın. Tavsiye eden yerine birini yazmasanız da olur. Zaman ayarı ve yaz/kış ayarı yazan yerlere dokunmayın aynı kalsın. Grafik doğrulaması bölümünde Onay Kodu yazan yere ekranda gördüklerinizi yazın
5. Gönder tuşuna basın
6. Açılan ekranda kayıt olduğunuz için teşekkür ederim diyecek. Sağ üst köşedeki GİRİŞ tuşuna basın. Açılan ekranda kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazın. Ev bilgisayarınızı kullanıyorsanız HER SEFERİNDE OTOMATİK GİRİŞ YAP ı işaretleyin. GİRİŞ tuşuna basın.
7. Evet artık Foruma kayıtlı üyesiniz ve değişik konulara girip konu açabilirsiniz.
8. İstediğiniz konuya girip konuları okuyun, yeni bir başlık açmak veya soru sormak istiyorsanız sol üstteki YENİBAŞLIK tuşuna basın.
9. Açılan ekranda konuyu yazın, sorunuzu yazın ve GÖNDER tuşuna basın.



4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba foruma üye oldum.instagram ve twitterda da resim paylaşımı yaptım :)
    http://seleninevcilikhayati.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    bugdaykepegi nickimleüye oldum .paylaştım
    https://twitter.com/bugdaykepegi/status/393833676921782272
    https://www.facebook.com/umut.sukran/posts/458057554302953
    umut sukran
    sukrankarav@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. meraba beende üye oldum cicekuslu ismiyle
    http://ciceginsayfasi.blogspot.com/2013/10/hassas-anne-foruma-uye-olun.html buda blogumda yayınladığım

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.