6 Ekim 2013 Pazar

Hassas Annelerimizden: Küçük asker önce korkutmuş ama sonra annesini dünyanın en mutlu annesi yapmış

Hassas Annemiz Meryem:
Küçücük bir can...
Anne karnında hayat bulan.
Doğumunla başladı herşeyim;
O minicik gözleri bir daha göremeyeceğim zannettiğim o gün, elveda dercesine baktığın o gün saat 14:09.....
Tam 4 yıl önce bugün! Bekledim bekledim getirmediler seni bebeğim,solunumu yoktu entübe ettik yoğun bakıma götürüyoruz dediler, yaşamaz ümitlenmeyin boşuna beklemeyin dediler, 5 gün bekledim bebeğim, 5 gün 5 asır gibi geçti. Beni çağırdılar bebeğim sağlığına kavuştu , gel sütünü ver diye.
O yutkunma sesin hala kulaklarımda bebeğim. Elimi sımsıkı tutuşun bir daha SAKIN bırakma dercesine......



Çok şükür iyileştin bebeğim, şimdi büyüdün canavar oldun, okula başladın. O minicik bedeninle bu küçük yüreğime kocaman bir sevgi sığdırdın. Her ANNECİİİMM dediğinde milyonlarca kelebek uçuşuyor yüreğimde. 
İyi ki doğdun oğlum, iyi ki varsın,
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...(DT: 05/10/2009)










Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün


1 yorum:

  1. oğluma 4. yaşgününde onun için not tuttuğum defterinden alıntıdır :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.