3 Ekim 2013 Perşembe

Çocuklarınız yürüyen merdivenlerde yaralanmasın!



Çocuklarınız sünger, plastik ve parmak arası terliklerle yürüyen merdivene binerken çok dikkatli olun ve mümkünse sadece asansörü kulanın. Meydana gelen kazalar nedeniyle artık çoğu yürüyen merdivende bu uyarı var. Gerçekten çok ciddi ayakta kırık ve parmak parçalanma kazaları olmuş. Artık hepimizin çocuğunun ayağında bu plastik terlikler ve yağmur botları var çok dikkat etmemiz gerek. 

Bu resmi instagramdaki 1hassasanne hesabımda paylaştım ve Hassas Annelerimiz şunları yazdılar:

acemiannebaba: Şu yürüyen merdivenlerden o kadar çok korkuyorum ki. En son bir anneyi yürüyen merdivenlerden düşmesi sonucu kaybettik. Yetişkinler icin bile bu kadar tehlikeli iken cocuklarımız icin çok dikkatli olmalıyız

ayrisinannesi: Geçen gün optimum alışveriş merkezinde yeğenimin parmak arası terliği sıkıştı. İnanılır gibi değil,saniyeler içinde terliğin önü parçalandı. Neyseki ucuz atlattık. Çocuklara dikkat etmek lazım. aslında uyarı koyuyorlar artık ama insan unutuyor işte

bengu_benekli: Benim de bir arkadasimin kizi ayağini boyle kırmış. Sadece sünger degil plastik her türlü ayakkabı yağmur botu, crocslar hepsi tehlikeli. Zaten artık yürüyen merdivenlerde bu uyarıyı koymaya başladılar...






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.