2 Nisan 2013 Salı

Boşanma sürecinde çocuğumuza nasıl davranmalıyız?

Hassas Annemiz S.:
Merhaba Ece hanim nasilsiniz? Ben esimden bosaniyorum ve kızımın bu konuda zarar görmemesini istiyorum ya da en aza indirmek istiyorum:( daha 21 aylik olmasina ragmen kendine özgüveni olmadığını gözlemliyorum elimden birşey gelmiyor, nasil davranacagimi bilemiyorum sadece iyi bir anne olmak istiyorum...

Cevabım:
Anılarım canlandı şimdi gözlerim doldu. Ben de annesi babası 5 yaşındayken boşanmış biri olarak çok iyi biliyorum bu durumu. Çok zor bir dönem umarım hepiniz kolay atlatırsınız. Öncelikle her zaman ona bunun onun suçu olmadığını ve onu aynı şekilde sevdiğinizi hissettirmeniz lazım. Henüz küçük ama şimdiden kuralları belirleyin. Kimse çocuğa karşı tarafı kötülememeli. Bu yapılan en büyük yanlışlardan biri. Önceliğiniz her zaman çocuğunuz olmalı, haklı olmak veya çocuğunuzun sizi daha çok sevmesi değil. Çocuğunuzu bir seçim yapmaya zorlamayın. İkinizi de seçebilmeli. Onun yanında bağırmalar çağırmalar ve kavgalar olmamalı. Özgüveni gelişecektir merak etmeyin. Siz anne baba olarak onun arkasında kuvvetli durdukça o da kendini kuvvetli ve güvende hissedecektir.





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.