18 Nisan 2013 Perşembe

Yatarak biberondan süt içmenin zararları

Hassas Annemiz Hatice:
İyi akşamlar Hassas Anne. Ben bugün birşey duydum yatarak biberonda süt içmesi solunum yolu enfeksiyonlarına neden oluyormuş bende yatarak veriyorum öğlen uykusunda ve akşam uykusunda. Grip çok oluyor acaba buna bağlı mı? Böyle birşey var mı acaba???

cevabım:
Evet biberonla sütü yatarak vermek çok zararlı hem kulak enfeksiyonuna hem de dişlerinde biberon çürüğüne yol açabilir. Lütfen yapmayın. Ayrıca boğazına da kaçabilir. Zaten çocuğun 1,5 ay sonra 2 olacak, yavaş yavaş suluğa geçin ve 2 yaşında biberonu tamamen bırakın. Önce yatarak vermeyi bırakın sonra da tamamen suluğa geçersiniz Haziranda 2 yaşına girince.2 yaşından sonra biberon ve emzik kullanımı diş ve damak yapısı açısından tavsiye edilmiyor. Gece sütünü içtikten sonra da mutlaka dişleri fırçalanmalı ve öyle yatmalı. Bunu rutininize ekleyin. Bu yaşta sütü içerek uyumamalı. Sütünü içmeli sonra dişlerini fırçalamalı ve uyanık bir şekilde yatağına yatırılmalı ve kendi kendine uyumalı. Kolay gelsin. Sevgiler




Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.