22 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir imza ile özel gereksinimli çocuklara eğitim imkanı sağlayabilirsiniz


Devletin karşıladığı özel eğitim hakkı haftalık 8 saatten 30 saate çıkarılsın!

Bu kampanya çok önemli. Çünkü farklı gelişen çocuklarla, doğal gelişim gösteren çocuklar arasında ciddi bir eşitsizlik söz konusu. Bir çocuk devlet okullarında haftada 30 saat ücretsiz ders görüyorken, özel eğitim gereksinimli bir çocuk haftada 2 saat ücretsiz ders alma hakkına sahip. Bu durum insan hakları, çocuk hakları, eğitimde eşitlik ve eğitimin temel ilkelerine ters düşmektedir. Bu nedenle özel gereksinimli çocukların ders desteği sayısı arttırılmalıdır.

https://www.change.org/tr/kampanyalar/milli-eğitim-bakanı-nabi-avcı-devletin-karşıladığı-özel-eğitim-hakkı-haftalık-8-saatten-30-saate-çıkarılsın

Hassas Anneler, www.aylinanne.com sitesinin sahibi Aylin Anne'nin paylaştığı bu kampanyaya lütfen destek verelim. Özel gereksinimli çocuklar bence hepimizin çocukları. Unutmayalım onlar bize de emanet. Bizim çocuklarımız nasıl devletten 30 saat ücretsiz eğitim alabiliyorsa, bu çocuklar da kendilerine göre düzenlenmiş eğitim alma hakkına sahipler. Lütfen imzalayalım.  Bir imzadan ne olur demeyin, kendinizi ve söz hakkınızı önemseyin. Dünyayı değiştirme gücüne sahipsiniz Hassas Anneler. Haydi bakalım tüm Hassas Anneleri imzalamaya davet ediyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum bu özel çocukların ve özel annelerinin adına.




Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.