2 Mayıs 2013 Perşembe

Çocuğumuzun doktorunu nasıl seçelim?


Hassas Annemiz Dilek:
Ece hanım merhaba, çocuklarımız için doktor tercihlerimizi nasıl yapmalıyız? Kriterlerimiz neler olmalı?
5 dk muayene aklımızda hala. Sorularla dönüyorsak ne yapmalıyız?Bu konu ile tecrübelerinizi paylaşır mısınız.
Sevgiler selamlar

Cevabım:
Çocuğunuzun doktoru size zaman ayırmalı, sorularınızı ayrıntılı cevaplamalı, ne çok telaşlı olup gereksiz bin tane test yaptırmalı ne de çok rahat olup baştan savma bir kontrol yapmalı. Mutlaka kulağına, boğazına bakmalı ve ciğerlerini dinlemeli. En son araştırmaları takip etmeli. Çocuğunuza karşı sevecen ve ilgili olmalı. Tabii ki bunların hepsini ülkemizdeki devlet hastanelerinde beklemek ve istediğimiz doktoru seçebilmek mümkün değil. Mümkünse bunlara dikkat ediyorum ben. Şunu da belirtmem lazım ki çocuklarımın babalarının işi sayesinde özel sigortaları var ve bu sayede özel hastanelere götürüyorum onları ama Allah korusun ciddi ve önemli bir hastalıkları olsa Çapa gibi araştırma hastanelerine götürürdüm. Devlet hastanelerimizde de harika doktorlarımız var. Biraz araştırma yapıp içinize sinen doktora götürmenizi tavsiye ederim. Sadece güvendiğiniz doktora gidin. Önemli konularda ve ameliyatlarda 2-3 doktorun fikrini alın ve ona göre karar verin.





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

1 yorum:

  1. çok önemli bir konuya değinmişsiniz.bence en önemli kriter doktorun bebeğinize gereken vakti ayırması.birde heran ulaşılabilir olmasıda önemli.maalesef bu konuda özel hastanelerde bile gerekli itina gösterilmeyebiliyor.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.