31 Mayıs 2013 Cuma

Doğamızı ve özgürlüğümüzü koruyalım


Devletimin tek gayesi doğayı korumak olan ve eylem olarak alkışlayıp, kitap okuyan kendi vatandaşlarına karşı bu kadar hınç dolu ve nefretle yaklaşması beni çok üzüyor. Anneler, bebekler ve çocuklar da bu şiddetten yara aldı. Ülkemde yeniden huzur ve barış olmasını diliyorum. Özgürlüğümüz böyle kısıtlanmamalı. Türkiye ayaktayken, insanlar ölürken ve yaralanırken de gezi, yemek programı ve aptal diziler yayınlayarak görevini yapmayan basını ve televizyonları kınıyorum. Olanları canlı olarak Halk TV ve twitter'dan takip ediyorum. Doğamızı ve özgürlüğümüzü koruyalım.

fotoğraf kaynak: https://www.facebook.com/taksimgeziparkidernegi



Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.