23 Mayıs 2013 Perşembe

Hassas Anne Sitemizin kuralları

Sevgili Hassas Anneler,
Sayımız 52000 oldu ve biliyorsunuz bütün mesajlara cevap yazmaya çalışıyorum. Tek başıma olduğum için yetişmek zor oluyor, sizleri de kırmak ve cevapsız bırakmak istemiyorum. Önceliğim her zaman 3 çocuğum , sizin de öyle olsun. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. Ama bazı kurallara lütfen uyalım yoksa cevap yazamamaya başlıyacağım. Çünkü bazen mesajlara cevap yazmaktan yazı yazamıyorum ve faydam azalıyor. Cevap yazdığımda sadece bir kişi faydalanıyor ama bilgi veren bir yazı yazdığımda binlerce kişi faydalanıyor. Lütfen aşağıdaki kurallara dikkat edelim. Bunlar size daha faydalı olmamı sağlayacak.

1. Bana soru sormak istiyorsanız lütfen özel mesaj atın. Yorum olarak yazmayın. Yorumları takip edemeyebilirim. Özellikle de yorum olarak soru yazılıp, 2 dakika sonra "cevap?" "cevap vermediniz" gibi şeyler yazılınca olmuyor. Yüzlerce yorumu her an takip etmem mümkün değil. Cevap istiyorsanız lütfen mesaj atın.

2. Lütfen bana mesaj yazmadan önce yazdığım yazılara bir göz atın belki aradığınız cevapları orada bulabilirsiniz. Ben de çoğu mesaja cevap olarak yazılarımı gönderiyorum çünkü o konuya değinmiş oluyorum.

3. Bir yazıya yorum yazmadan önce lütfen yazıyı dikkatlice okuyun. Bazen yorumda sorulan sorunun cevabı zaten yazıda oluyor. yorumlara da bir göz gezdirin lütfen.Bir şey cevaplıyorum yorumda sonra yine aynı soru soruluyor. Bunlar hep zaman kaybı oluyor.

4.  Mesajlarınızı genellikle aynı gün cevaplıyorum ama özel durumlarda cevap almanız 5-6 gün de sürebilir. Lütfen sabırlı olunuz. Pek çok sitede sorularınız cevaplanmıyor.

5. Bugün yaşadım çok şaşırdım. Bana mesaj atan birine cevap yazdım ve "lütfen gönderi yapmayınız" diye bir cevap geldi. Size yazmamı istemiyorsanız lütfen bana mesaj yazmayınız.

6. Siteye yorum yazdığınızda lütfen diğer insanlara ve bana saygılı olunuz. Hakaret içeren ve karşısındaki insanı üzmeye çalışan yorumlar hemen silinecektir. Burada insanların kendini iyi hissetmesini istiyorum. Olumlu olalım. Burada seviyeli ve mutlu bir ortamı sürdürmeye çalışıyorum. Bunun bozulmasına izin vermem.

7.  Benim ne yazıp yazamayacağıma lütfen müdahale etmeyiniz. Hatırlatıyorum burası benim kişisel blogum, kendimi ifade etmek ve sesimi duyurmak için açtım. İçeriğine ben karar veririm çünkü emeğini ben veriyorum. Bunu takdir etmenizi umuyorum. Lütfen siz de kendi blogunuzu açın ve ne isterseniz onu yazın. Ben sizin bu hakkınızı destekliyorum.

8. Reklam veya tanıtım içeren yorumları siliyorum. Israrla devam ederseniz siteye girişinizi engelliyorum. Lütfen buraya iletişim kurmak için girin binlerce kişiye reklam yapmak için değil. Emeğime saygılı olun. Sitemizde sponsorluk, reklam ve kampanya yapmanın belli kuralları vardır. Hassas annelere bir fayda sağlamadan yorum yazarak bir firmanın reklam yazmasını istemiyorum. Hassas Annelerimizin zamanını alacaklarsa firmalar çekilişle hediye veya indirim vermeleri gerektiğini bilmeliler.

9. Bilimden uzak ve genel tıbba aykırı kulaktan dolma ve burayı okuyan annelerin bebeklerine ve çocuklarına zararlı olabilecek yorumları siliyorum. Bir anne onu okuyup uygulasa ve bunun sonucunda bir bebek zarar görse ben bundan rahatsızlık duyarım.

10. Belli bir markayı veya insanı kötüleyen yorum yazmayın lütfen bunun yasal yükümlülüğü olabilir. Ben bu yasal sorunlarla uğraşmak istemiyorum. faydalı olayım derken aileme zarar gelmesi riskini alamam. İnternette yazılan her yorum ve yazı okunabilir ve bunun yazsal yükümlülüğü vardır bunu unutmayın. Siz de internette birşey yazarken ona göre davranın.

Lütfen bana bozulmayın. Bunlar Hassas Anne sitemizin güzel ve problemsiz yürümesi ve faydalı olması için çok önemli. Sizleri çok seviyorum. Her zaman katılımınızı bekliyorum.





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.