18 Ocak 2013 Cuma

Anne Çocuk Fuarı

Bugün Anne Çocuk Fuarı'nı ziyaret ettim. Fuarda gerçekten çok sayıda firma ve değişik ürünler vardı. Mobilya ve kıyafet bölümlerine fazla bakmadım ama firma sayısı fazlaydı ve standlar gözalıcıydı. İnsanın o süslü odalardan alabilmek için yeniden bebek doğurası geliyor. (Sonra olacakları düşününce hemen vazgeçiyor) Kıyafet reyonları da ayrı güzeldi. Herşeyin miniği daha şirin :)

Beni daha çok sağlık ve güvenlikle ilgili standlar ilgilendiriyordu çünkü bu konularda daha Hassasım. Bu alanda çok fazla stand olması çok hoşuma gitti. Bu da bu konulara artık annelerin ve dolayısıyla firmaların daha çok önem verdiğini gösteriyor. Her firma yetkilisi ürünlerinde paraben ve Bpa olmadığını ısrarla vurguluyordu. Hatta bazı temizlik ve hijyen ürünleri tamamen organik üretime geçmişler. Bunlar çok güzel gelişmeler. Eskiden bu özellikteki ürünleri Amerika'dan getirtirdik binbir zorlukla çünkü Türkiye'de bulamazdık. Artık ülkemizde herşey var yeter ki bunlara ayıracak ekstra bütçeniz olsun. Ama unutmamak lazım ki tüm dünyada organik ve özel ürünler daha pahalıya satılıyor. Bence bazı ürünlerde mutlaka paraya kıymak ve çocuklarımızın sağlığını herşeyden önce tutmak lazım. Gerekirse bir oyuncak az alacağız veya dışarda bir yemek az yiyeceğiz ama çocuklarımıza parabenli ürünleri almayacağız. Bazı iyi marka çocuk ve büyük diş macunlarında, pişik kremlerinde, şampuanlarda bile paraben oluyor ve yeni araştırmalar parabenin kanserojen bir madde olabileceğini gösteriyor. Mutlaka aldığımız her ürünün arkasını çevireceğiz ve içindekiler bölümünü okuyacağız. Burada paraben yazıyorsa, glikoz şurubu, mısır şurubu yazıyorsa ALMAYACAĞIZ. Bizde bu bilinç yerleştikçe firmalar da ona göre üretim yapacaklar. Zaten yapmaya başlamışlar. Bu fuarda bunu gördüm. Sonuç olarak bence güzel bir fuardı. Yarın da fuarda olacağım. Özellikle hamileler ve bebeği küçük olanlar fuarda geniş bir ürün yelpazesi bulabilirler. Bebeklerine mobilya alacaklar kesinlikle kaçırmasınlar. “Bebeğin gazı nasıl çıkartılır? Bebeklere nasıl ilkyardım yapılır? gibi faydalı eğitimler de veriliyordu. Giriş 10 tl ama kartvizitinizi bırakarak sanırım ücretsiz girebiliyorsunuz bazı bölümlere. Ben davetliyim derseniz para almıyorlar çoğu zaman. Ben daha çok 3. binada vakit geçirdim. Yarın gelenler olursa lütfen bana özel mesaj atın orada buluşalım. Bugün hassas annelerle buluşmak çok keyifliydi.






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.