24 Ocak 2013 Perşembe

Alkollü araba kullanmayın, kullandırtmayın ve alkollü şöförlerin arabasına binmeyin



En Hassas olduğum konuya bugün değinmek istiyorum. Kimseyi üzmek değil niyetim sadece örnek olmak. Lütfen alkollü araba kullanmayın ve alkollü kişilerin kullandığı arabalara binmeyin. Çocuklarınıza örnek olun. Siz alkollü araba kullanmazsanız onların da kullanmama olasılıkları çok büyük. Sizi alkollü araba kullanırken görürlerse siz onlara ne kadar kullanma derseniz deyin hiçbir manası yok. Bu konu benim için çok önemli çünkü 20 Ağustos 1998'de ben 22 yaşındayken canım annemle babamı alkollü bir şöför yüzünden trafik kazasında kaybettim. Ben de mucizevi bir şekilde kaburga ve omuz kırıklarıyla kurtuldum. Lütfen alkollü araba kullanmayın, kullandırtmayın ve alkollü şöförlerin arabasına binmeyin. Yaşasaydı bugün anneciğimin 61. doğumgünü olacaktı ama 46 yaşında aramızdan ayrıldı. Bu resim çok sevdiğim bir resimdir anne ve babamla. Mekanları cennet olsun inşallah. Dualarınızda olsunlar. Bu vesileyle onları anmış oldum. Sizi üzdüysem affedin.





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Tavsiyelerime uyarsanız olacaklardan sorumluluk kabul etmiyorum. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

4 yorum:

  1. Allah sizlere uzun ömürler versin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, hepimize inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kizlariyla, damatlatiyla ve torunlariyla gurur duyuyor ve mutlulukla sizleri izliyorlardir eminim canim Ece'm..Rabbim onlara sonsuz huzur versin..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.