27 Ocak 2013 Pazar

Artık hazır pudingleri ve toz karışımları sokmayın evinize!


Hazır Olmayan Puding!
1 kilo 200 gr. süt, 2,5 yemek kaşığı buğday nişastası, 5 yemek kaşığı kakao, 2 yumurta, 1+1/4 su bardağı şeker 2 dakika mikserle çırp. Tencereye koy yüksek ateşte devamlı karıştırarak pişir. Kaynamaya başlayınca orta ateşe getir 5 dk. altını yakmadan dibinden karıştırarak pişir. Cam veya çelik geniş bir kaseye boşalt. 2 yemek kaşığı tereyağı ekle mikserle 2dk çırp. Sıcak sıcak kaselere boşalt. Dışarda biraz soğusun. Buzdolabında da 1 saat soğuduktan sonra üzerine bol ceviz koy. Bu kadar basit. Afiyet olsun.

Not: biliyorum belki mısır nişastası ve şeker kullanmaya da itiraz edenler ve çocuk için iyi olmadığını düşünenler olacaktır ama alternatif bulamadım. En azından katkı maddeli hazır plastik ambalajlı pudinglere iyi bir alternatif olur diye düşündüm.





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Tavsiyelerime uyarsanız olacaklardan sorumluluk kabul etmiyorum. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.