18 Ocak 2013 Cuma

Anne Çocuk Fuarı

Sıradışı Annelik dernegi baskani Hassas Anne Özlem Şinik ile anne çocuk fuarinda buluştuk ve tanıtım yaptık. Sıradışı annelik derneği ikiz-üçüz-dördüz bütün çoğul çocukları aynı çatı altında topluyor. Sıradışı anneler, dernek üyesi olarak değişik indirimlerden ve olanaklardan yararlanıyorlar. Derneğin çok güzel ziyaretleri ve etkinlikleri oluyor. Dernek çeşitli sosyal sorumluluk projelerine imza attığı ve durumu kötü olan çoğul çocuklu ailelere yardım ettiği için benim için özel bir yere sahip. Bir anda birden fazla çocuğa sahip olmak herkes için maddi bir yük getirirken zaten maddi olarak zorlanan aileler için iyice zorlayıcı olabiliyor. Dernek bünyesinde bu ailelere yardım etmek için çalışmalar da var. İkiz-üçüz annesi Hassas Anneler aşağıdaki linkten Sıradışı Annelik derneğini ziyaret edebilirsiniz.
https://www.facebook.com/SiraDisiAnnelikDernegi.org?ref=ts&fref=ts








Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.