9 Ocak 2013 Çarşamba

Benim 3 kuzudan inciler

Biraz da gülelim, benim 3 kuzudan inciler:
Sevinç: Anneciğim yemeğimi kendim yiyeceğim, üstüme dökmeyeceğim, sana zorluk çıkartmayacağım.
Anne: Aferin kızıma
Sevinç: "zorluk çıkartırsam sen yedirirsin!

Alper:"Anne, yoksa sen benden habersiz eğlenmek icin angry birds mü oynuyorsun? Sakına yıldızlı olanları oynama recordumu bozarsın!"
Nasil yakalandım anlamadım. Çok kötü oynuyorum sanırım:-)"

Esin (3 yaşındayken) sabah kalkmış ninesine: "nineciğim annem bize omlet yapıyor, sen yaşlı olduğun için mi yapamıyorsun? Bak çok kolay 4 tane yumurta alacaksın kıracaksın, içine peynir koyacaksın karıştıracaksın:)

"Erden Teyze yanlışlıkla Esin'e Sevinç demiş.
Esin:"Sen karıştırdın Erden Teyze, kıvırcık olan Sevinç!"


Esin çok az ateşliydi (37.4) bir gün göndermedim onu okula. Sevinç gitti. Okuldan çıkarken öğretmeni ona "eve gidince Esin'i benim için öp" demiş
Sevinç:" Hayır öpemem çünkü hastalık bulaşır sonra ben de okula gelemem

Sevinç kızımı tuvalete kaldırdım. Gözleri yarı kapalı uyuklarken şöyle dedi: " gözümüze parmak sokulmaz, çünkü canımız yanar okulda öğretmenim söyledi""

Anaokulu gerçekten çok faydalı :) 3,5 yaşındaki Sevinç tuvalette otururken "poop" dedi. Ben önce anlamadım "ne dedin kızım?" diye sordum. O da " Anne, pat pat'ın ingilizcesi poop, Mrs. Gila sööledi "dedi:)"

Alper kızlara şöyle dedi : " kızlar ben hastayım, bugün size spor yaptıramayacağım" kıyamam oğluşuma, hasta hasta bile kardeşlerini düşünür, abilerin kralıdır.

35 aylık Sevinç'e yatmadan önce kitap okuyorum, Kitaptaki hayvanları soruyorum.
"kızım bu ne?" diye soruyorum her hayvan resminde
Sevinç: tek tek söylüyor: vatoz, yunus, balık, yengeç, yılan balığı, kaplumbağa, deniz atı
Sıra kocaman bir balinaya geldi "kızım bu ne"
Sevinç: "o beni yer

33 aylık Esin ve Sevinç güzel güzel oynuyorlardı. Esin pencereye tırmanınca biraz kızdım.
Sevinç: "Sen Esin'e kızamazsın, o benim canım!" dedi

4,5 yaşındaki Alper'e banyo yaptırdım. sonra tam kıyafetlerini giydireceğim, bana
"bir dahaki sefere ben giyeyim bari kıyafetlerimi" dedi. Hoşuma gitti kendi giymek istemesi.
Ben de "o zaman sen giy şimdi dedim" tamam dedi önce külodunu giydi.
"Aferin oğluma şimdi de pijamanı giy" dedim. Giydi ama giyerken de
"Sen de herşeyi bana yaptırıyorsun, bari gidip kızları da ben uyutayım" dedi. öldüm gülmekten :))))"

34 aylık Esin'in resmini çekiyorum
Esin:" pozzz " dedi
Babaannesi de şaka olarak "İşkembe çorbası de " dedi.
Esin: " Onu söyleyemem ben daha küçüküm ""

4,5 yaşındaki Alper: "Anne ben little donkey değilim lion king'im!" önce anlamadım ne dediğini sonra anladım ki "anne, ben eşek sıpası değilim aslan kralım" diyor :)"

4,5 yaşındaki Alper: "Anneciğim sen Cumhuriyet kadar güzelsin!"

"Babaannesini ziyarete giden Alper'e "en çok Esin'i mi Sevinç'i mi seviyorsun?" diye sormuşlar.
Alper:" Ayırmak istemiyorum, ikisinin de abisiyim" Ben bu çocuğu ne yapayim. Maşallah oğluşuma, abilerin gerçekten kralısının sen

4 yaşındaki Alper'i okuldan aldım eve gireceğiz. Kızlar cama çıktılar bize bakıyorlar.
Alper: "Bir abi de bu kadar sevilmez ki:)"
bu çocuğun lafları ve kendine güveni beni bitiriyor"







Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.