1 Şubat 2013 Cuma

Bebeklerinizin minicik ayak ve el izlerini kilde saklayıp harika bir hatıra yaratın!


Bebeklerinizin minicik ayak ve el izlerini kilde saklayıp harika bir hatıra yapmayı unutmayın! Bunlar oğlumun ayak izi ve 33 haftalık prematüre doğan kızlarımın el ve ayak izleri. Bunları 1 aylıkken yaptım ona rağmen minicikler. Siz de ne kadar küçükken yaparsanız o kadar iyi. Ben hem kendimize, hem anneanneme, hem kayınvalidemlere hem de eşimin ofisine yaptım. Çok güzel bir hediye oluyor onlara da. Yeni bebeği olanlara da çok özel bir hediye olur bu. Makbule geçer. Ben satın aldım paket olarak. Böyle şeyler satılıyor internette ve dükkanlarda. Her yerde bulabilirsiniz. Paketin içinden herşey çıkıyor yapmanız için. Unutmayın ilk ay yapın.






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.