1 Şubat 2013 Cuma

Doğduktan hemen sonra sünnet olacak yakışıklılar için kostüm!


Bugün hamileler ve bebeği küçük olanlar için fikirler veriyorum. Bu minik sünnet şapkasını 5,5 yıl önce mehmet Alper için yaptırmıştım bir sünnet kıyafetleri satan dükkana. Alper doktoru izin verdiği ve uygun gördüğü için 3 günlükken sünnet olmuştu. Bu minik şapkayı ve Maşallah yazısını takmıştık sünnetinden sonra. Kafa ölçüsünü doktorunuza sorarsınız bebeğinize göre yaparlar. 34-35 santim filan oluyor. Sünnet kararını mutlaka doktorunuzla alın ve çocuk cerrahına yaptırmanızı uygun görüyor genellikle doktorlar. Güzel bir hatıra kaldı bize:)






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.