9 Şubat 2013 Cumartesi

Hassas Anne'den Evde Yoğurt Mayalama Videosu

Tüm çocuklar ev yapımı yoğurt yemeyi hak ediyor :) Organik günlük sütten, organik kutu sütten, günlük sütten veya çiğ sütten bu tarifle evde yoğurt mayalabilirsiniz! Bu tarifi her sütle yapabilirsiniz ama en sağlıklısı tabii çok güvenilir çiğ sütten olur. Onu bulamıyorsanız organik günlük sütten yaparsanız çok sağlıklı olur. Ama tabii o da biraz pahalı. Bütçeniz ona yetmezse organik kutu sütten veya günlük sütten de yapabilirsiniz. Aklınızdan olsun tarifi çiğ sütten yaparsanız mutlaka sütü 10-15 dakika kaynatın. Sütünüz 1 litreden fazlaysa 18 dakikadan daha uzun süre soğutmanız gerekir. Afiyet olsun. Yarasın.








Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

2 yorum:

  1. Daha önce de yoğurt mayalıyordum ama mayaladığım yoğurttan sürdürülebilir maya elde etmeyi başaramıyordum. her seferinde yeniden mayalım yoğurt buluyor ve bir süre sonra vazgeçiyordum. Tarifiniz çok işime yaradı. İyi bir mayalık yoğurt bulsam ve iyi çiğ süt bulsam süper olacak. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.