5 Şubat 2013 Salı

Doktor defteriniz var mı?

Çocuğunuzu aydan aya doktora götürüyorsunuz, sonra bu aralar açılıyor ve büyüyünce 6 ayda veya yılda bir doktoru görüyorsunuz. Bir defter alın ve bunu doktor defteriniz yapın. Doktora her götürdüğünüzde neden götürdüğünüzü, hangi hastalıkları geçirdiğini ve ne ilaç aldığını yazın. Bazı hastaneler bir kitapçık veriyor ama ona herşey sığmıyor. Bu deftere aynı zamanda acil olmayan kafanıza takılan soruları yazın. Doktora gittiğinizde bu soruları sorarsınız. Siz de benim gibiyseniz doktoru görünce aklınızdaki soruları unutabilirsiniz ve zamanınız da çok kısıtlı oluyor. Sadece çocuğunuzu muayene edebiliyor. Mutlaka doktorunuzun cep telefonunu ve gittiğiniz hastanenin acilinin ve pediatri bölümünün de telefonunu bu deftere kaydedin. İlerde çok işinize yarar. İnsan zaman geçtikçe özellikle birden fazla çocuğu varsa hangi hastalıkları ne zaman geçirdiğini unutabiliyor. mesela çocuğunuz 5. hastalık geçirdi mi? ne zaman geçirdi? hangisi geçirdi? Açıp bakarsınız.






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

1 yorum:

  1. haklınsız ben yurt dısınd aoldugum ıcın cocukların anlattıgnız kapsamda bır kac tane defterlerı var. ustelık her doktordan sonra genıs caplı rapor da alıyorum kı gıdecegım dıger doktor ogullarımın tum saglık gecmısnı gorebılsınler.

    bu arada blogunuzu cok begendım ben de 2 oglumla blog yazıyorum bıze de beklerım

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.