19 Şubat 2013 Salı

İyi ki varsınız :)

Hassas Annemiz Sonnur bana şu mesajı atmış:
Öncelikle,bu msj dan sonra bana dönüş yapmanıza hiç gerek yok Okuyabilmeniz benim için kafi...Çünkü siz 3 kuzusu olan meşgul bir insansınız. Ben de bir tane varken ben bile zaman bulamıyorum da...
Size asıl söylemek istediğim;sizin sayenizde artık yoğurt mayalayabiliyorum. Hemde bilinçli bir şekilde,korkmadan.Bu yüzden hem yazarak,hem de video ile anlatımınızdan dolayı Allah sizden razı olsun demek istedim...
Hiç tutturamadığım bu yoğurt işini sayenizde yapabiliyorum ve kızıma yedirebiliyorum...Çok teşekkürler. Hayırlı geceler Ece Hanım...

işte bu ve bunun gibi bir sürü mesaj benim gecenin 2sinde bile sizden gelen bütün mesajları ve yorumları elimden geldiğince cevaplamaya çalışmamı sağlıyor. Her mesajınız ve yorumunuz benim için çok önemli. Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız Hassas Anneler :)





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.