10 Mart 2013 Pazar

Ya bir anda çocuklarınızın bütün resimleri ve videoları yok olsa?

Hassas Anneler, dünya tatlısı bebeklerinizin ve çocuklarınızın her gün bir sürü resmini çekiyorsunuz biliyorum. Bilgisayarda bunlara her an bakıyorsunuz. Peki bunları kağıda bastırıp arkalarına tarihi yazıp albümlere yerleştiriyor musunuz?
Yaa işte yakalandınız! Bari unutmayın bilgisayarınızdaki resimleri ve dosyaları sık sık yedekleyin. Bir anda Allah korusun çocuğunuzun bütün resimleri ve videoları gidebilir. Bunları CDlere veya ekstra bir yedekleme ünitesine mutlaka yedekleyin ve bence en kısa zamanda kağıda bastırın. Albümde bakmanın keyfi ayrı oluyor. Ne kadar geriden takip ediyorsunuz resimlerde? Doğumdan sonra bir heves albüm hazırlanıyor ama sonra kalıyor. Ayda bir bastırırsanız çok birikmez ve tarihleri hatırlaması da kolay olur. Ben de 2 yıl geriden takip ediyorum ama her hafta tüm bilgisayarı yedekliyorum. Umarım en kısa zamanda resimleri bastıracağım ve albümlere koyacağım:)







Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.