12 Mart 2013 Salı

Kuralları uygulayın

Hassas Annemiz Nibar soruyor.
Merhaba sevgili anneler.
Bir konuda fikirlerinize ihtiyacim var. Benim oglum 22 aylık ve mutfağa cok merakli. Bu ayda genelde böyle mi olurlar onu da bilmiyorum. Ben yemek yaparken surekli tezgahın üstünde oturup yemekleri karıştırmak istiyor ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor, çok tehlikeli birşey istiyor çünkü. Hayır dediğim zaman kendini yerden yere vurup bana küsüyor. Ne yapmam lazım? Lütfen fikir verin. Şimdiden herkese teşekkürler.

Cevabım:
Kurallar koyup uygulayacaksınız. Onun için tehlikeli şeyler yasak! Ne kadar kendini yerden yere atsa da küsse de. Kabul ederseniz istediğini elde etmek için hep bunu yapar. Onun yerine beraber kek, poğaca yapın yemek masasında. Hevesini alsın. Kural koyun tezgah yasak ama arada beraber masada yapacağız veya siz tezgahtayken ona da masada birşeyler verin oyalansın. Aynı anda yapın. Un ve su ile hamur yapın verin eline masada oyalansın o arada siz de yemeği yapın.






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.