23 Mart 2013 Cumartesi

Doğal mutfak

Hassas Annemiz Filiz:
Selamlar biliyor musunuz sizin yayınınızla yoğurt yapmıştım sonra tereyağı da yapabileceğimi öğrendim arkadaşımdan ve az önce yaptığım yoğurdun kaymağı ile blenderde bir çorba kaşığı tereyağı elde ettim. Sabah oğullarıma onunla pastırmalı yumurta yapacağım. Bunları size niye yazdığımı merak edebilirsiniz hemen yazayım, önümü açtınız. Doğal mutfağım olsun diye uğraşıyorum, yoğurdu ve dolayısıyla tereyağını da ekledim. Teşekkürler, kolaylıklarr:)

Cevabım:
sağol canım güzel sözlerin için. Evet ben de öyle yapıyorum tereyağını süper oluyor. O kaymak/tereyağını omletlere ve tatlılara koyuyorum bir de mısır patlatıyorum onun içine koyuyorum. (GDOsuz mısır bulun ama ) terayağlı mısır oluyor nefisss. Afiyet olsun. Dur daha neler geliyor. Yaz sonunda beraber kış hazırlıkları yapacağız; domates sosu, salça, turşu, dondurucuya meyveler, şoklanmış fasulyeler, bamyalar, bezelyeler neler neler... Eşim diyor ki senin kadar eğitimli bir köylü kadını yoktur herhalde:) sonra da bayılıyor ama yaptıklarıma:) Amerikalarda yüksek lisans yap sonra evde neler neler yap ama süper oluyor ne yapiyim, gurur duyuyorum yaptıklarımla:) Aynen devam sevgilerrrr






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.