22 Mart 2013 Cuma

Emziren Anne hasta olursa ne yapabilir?

Hassas Anne Seda:
İyi akşamlar hassas anne size daha öncede yazmıştım gece uykusuyla ilgili şimdi tecrübelerinize dayanarak baska bir sorum olacak benim kızım üç aylık oldu ve sadece anne sütü veriyorum şu an ben çok hastayım burnum akmıyor ama boğazım çok kötü kulaklarının içine kadar tarifi imkansız bir ağrı var üşüyorum malum ilaç kullanamıyorum bilindik bitki caylari içtim ama ise yaramadı tavsiyeniz var mı? benim minik kızım için bir an önce ayağa kalkmam lazım onun bana ihtiyacı var...teşekkürler lütfen cevap verin.

Cevabım:
Geçmiş olsun canım. Anneler hastalanmasın ne olur. İlaç kullanabilirsin doktoruna sorup. Kulak iltihabı varsa antibiyotiksiz geçmez ve duyma problemine kadar gider. Anne sütün de azalır. Hemen doktora git ve kısa ve uzun boğaz kültürü aldır ve kulaklarına baktır enfeksiyon var mı? Doktora emzirdiğini söyle ona göre ilaç verir. ancak böyle hemen iyileşirsin. Bir de boğazın için bal ile toz zencefili karıştır macun gibi yap, boğazında tutarak ye. Bu arada nane yeme ve nane çayı içme sütünü azaltabilir.



Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.