21 Ağustos 2013 Çarşamba

Beni arkadaş olarak da ekleyebilirsiniz

Biliyorsunuz Facebook sayfamda paylaştığım herşeyi size göndermiyor. Kafasına göre seçip bazı şeyleri sizin zaman akışınıza gönderiyor. Bu benim hiç hoşuma gitmiyor çünkü paylaştığım her bilgi size ulaşmıyor, her hediye çekilişi kampanyamdan haberdar olamıyorsunuz ve daha sonra bana "aa ben bunu niye görmedim, bu hediyeden benim niye haberim olmadı?" diye haklı olarak sitem ediyorsunuz. Çok haklısınız facebook'un bu özelliği beni de çok sinirlendiriyor. 

Bu arada birçok Hassas Annemiz beni arkadaş olarak da eklemek istiyor ve benim adıma olan facebook özel sayfama arkadaşlık isteği gönderiyor. Güvenlik nedeniyle ve eşim çocuklar açısından uygun bulmadığı için oradan sizi arkadaş olarak ekleyemiyorum. 

Bu iki soruna da çözüm olarak isteyenlerin www.facebook.com/hassasanneler hesabını arkadaş olarak eklemesini öneriyorum. Buraya arkadaşlık isteği gönderen Hassas Annelerimizin arkadaşlık isteğini hemen kabul edeceğim ve burada paylaştığım her şeyi orada da paylaşacağım. Böylelikle hiç bir şey kaçırmayacaksınız. Bu arada oraya biraz daha fazla fotoğraf koymaya ve daha değişik şeyler de eklemeye çalışacağım. Böylece hiçbir paylaşımımı ve hediye çekilişimi kaçırmayacaksınız. 






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.