29 Ağustos 2013 Perşembe

Bodrum Hassas Anne Buluşması çok keyifli geçti

Bugün Bodrum'daki Hassas Annelerle buluştuk ve konuşmaya doyamadık. Küçük bir grup olsak da söyleşimiz çok güzeldi. Çocukların yaşları küçük olduğu için daha çok 2 yaş civarı yaşanan sorunlardan bahsettik.  2 yaş sendromu, kardeş kıskançlığı, kreşe başlama yaşı ve annelerin yoğunluk, yorgunluk ve uykusuzluk nedeniyle daha tahammülsüz olmalarına karşı neler yapabiliriz onları konuştuk.  Hassas Anneler bir araya gelince saatler nasıl geçti anlamadık tam 3 saat konuştuk, konuşmaya doyamadık :) Çocuklar da inanılmaz tatlıydı, onları da bol bol sevdik. Gelebilenlere çok teşekkür ederim.









Hassas Annemiz Cennet tüm annelerimize hediye olarak göz kalemi getirmiş. Çok teşekkürler 









Hassas Annemiz Gezgin Anne Deniz www.gezginanne.com sitesinde çocukla seyahat etmenin inceliklerini anlatıyor. İngilterelerden gelip aramıza katıldı









        Hassas Annemiz Cennet ve oğlu Umut








Hassas Annemiz Güneş ve kuzularıyla








5 aylık Yağmur sadece anne sütüyle beslenip böyle yumuk yumuk olunabileceğinin bir kanıtı. 









Yağmur'un abisi Bora'nın saçlarına bittik 








Yağmur'un tam yemelik ayakları 









Hassas Annemiz Güneş ve kızı Yağmur
















Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

6 yorum:

  1. IST.bulusma istiyiruz avrupa yakasi

    YanıtlaSil
  2. ooo istanbul buluşmasını ben de isityorummm,
    her yerden takipteyim hassas anne, kaçırmam herlade ama 9 - 23 eylül arası şehir dışındayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım daha tarihi belli değil bell olunca hemen açıklarım. Beklerim sevgiler Ece

      Sil
  3. Ben de inşallah ist. buluşmasını gelmek isterim :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim inşallah. İsminiz nedir acaba? Sadece sitenizin adını yazdığınız için isminizi bilemiyorum. Ben genellikle yorumlarımda ismimi yazmayı tercih ediyorum. Sevgiler Ece

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.