15 Ağustos 2013 Perşembe

Çocuğunuzun ilk dişi kaç yaşındayken düştü?




İlk çıkarken canımıza okuyan süt dişleri 6-7 yaşlarında patır patır dökülmeye başlıyor. Alper'in ilk dişi 3 hafta önce 6 yaş 2 aylıkken düştü. Hemen de yerine yenisi çıktı. İkincisi de bugün 6 yaş 3 aylıkken eliyle sallarken elinde kaldı. İlkinde sanırım biraz fazla oynayıp salladığından biraz ağrı yaptı ama bunda hiç ağrı olmadı. Annelerin çok merak ettiği ve bana da sık sık sorduğu bir soru bu.

Sizin çocuğunuzun ilk dişi kaç yaşındayken düştü?





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

1 yorum:

  1. Benimde oğlumun ilk dişi 6 yaş 3 aylıkken çıktı. Fakat kızım 1,5 yaşında iken düşmüş ve ön dişi hep sallanır vaziyette idi.Oğlum dişi çıkarken bira endişelenmişti. Bizde onu cesaretlendirmek için bu büyümenin bir alameti diye onu sakinleştirmek istedik. 5 yaşındaki Kızım da bunu duyunca zaten çok sağlam olmayan dişi çekmiş ve çıkarmış.İlk önce biraz üzüldüm uzun süre boş kalacak diye,fakat bir de baktık ki boş kalan yere yeni diş çıkmaya başladı.Henüz 5 yaşında olduğu için biz şaşırdık. Umarım erken çıkmasının bir dezavantajı olmaz.Benim ile aynı durum yaşayan anneler var mı diye de merak ediyorum doğrusu?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.