21 Ağustos 2013 Çarşamba

İyi ki doğurdum dediğin o anlar her şeye bedel...



İşte böyle anlarda 9 aylık bekleyişin, uykusuz gecelerin, gözyaşlarının, yorgunlukların ve inanılmaz çabaların acısı çıkıyor.
İyi ki doğurdum dediğin o anlar her şeye bedel...

Hassas Annemiz Hülya:
Ecem ,
Şu oğluşumun yaptığına bak! Ben ütü yaparken gidip içeride çizmiş... Artık her işimi robot yapacakmış hatta yatağıma kahvaltı getirip bana matmazel diyecekmiş Ayrıca robotun bana ait olduğu belli olsun diye ayakları ismimin baş harflerinden oluşuyor. Nasıl bir ince zeka... Anne olduğumu bir kez daha hissettirdi bu jest. İyi ki anneyim ve iyi ki oğlumun annesiyim..Öpüyorum canım.

Sizin çocuklarınızın da böyle hissettirdiği anlar olmuştur mutlaka. Duymak isterim





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

2 yorum:

  1. Muhteşem , aferın akıllı oglusa ,bir anne için çok duygusal bır şey

    YanıtlaSil
  2. Benim oğlum 3,5 yaşında ve beni zaman zaman kurduğu cümlelerle dünyanın en mutlu annesi yapıyor âdete.Bu cümlelerden ilki, verdiği değeri anlatmak isterken kurduğu bir cümle; "Anne, sen benim EN ANNEMSiN ANNEM" Geçen akşam da yanimda keyif yaparken döndü bana "ah Annem ah! Sen olmasaydın ben ne yapardım Annem" dedi. Ve yine beni benden aldı. Anne olmak ne özel bir duygu, hiç kimse bu duyguları yaşatamaz bize.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.