2 Ağustos 2013 Cuma

Çocuklara bayramlık kıyafet alma geleneği devam ediyor mu?

Eskiden bizim zamanımızda çocuklara öyle her zaman yeni kıyafet alınmazdı bu nedenle bütçesi yetenler çocuklarına bayramda yeni kıyafetler ve ayakkabı alırlardı ve sene boyunca bunlar özel günlerde giyilirdi. Çocuklar için de çok özel olurdu. Şimdi artık hem çeşit çoğaldı hem de kıyafetler ucuzladı. Tabii ki bütçesi yetenler için söylüyorum hiçbirşey alamayan o kadar çok aile var ki. Günümüzde çocuklara daha çok kıyafet alınıyor. Fazla parası olanlar markaları ve pahalı kıyafetleri alıyor. Tutumlu anneler de uygun fiyatlı yerlerden giysiler seçiyor (L.C., C&A ve pazar gibi) İndirim zamanlarında bazen AVMlerdeki iyi markalar bile pazar fiyatlarına inebiliyor. Tabii ki bütçesi kısıtlı olanlar daha az kıyafetle idare ediyor. Ben de kıyafete fazla para harcama taraftarı olmayanlardanım ve indirimleri takip ediyorum ve bazen de pazardan alıyorum. Arkadaşlar arasında küçülmüşleri birbirimize vererek tasarruf yapmayı da çok seviyoruz. Daha sonra da ihtiyacı olanlara gidiyor tabii küçülmüşler.

Benim merak ettiğim artık çocuklara daha çok kıyafet alındığı için bayramlık kıyafet alma olayı ortadan kalkıyor mu? Ben açıkçası bu yıla kadar bayramlık almadım çocuklara hem yaşları küçüktü anlamayacaklardı hem de zaten yakın zamanda indirimlerde birşeyler almış olduğum için yeniden fuzuli para harcamak istemedim. Yine normalden daha güzel kıyafetler giydirdim ama gidip de özel bayramlık almadım.

Erkeklerin zaten kıyafet umurunda olmuyor Alper'e alsam da fazla sevinmeyecekti. Kızlar bu seneye kadar küçüktüler ama bu sene kızlarda kıyafete karşı bir heves gördüğüm için fikrim değişti. Bu sene çok sevdiğim bir markada yüzde 70 indirimde 30 tlye şort ve üst takım bulunca ilk defa bayramlık aldım çocuklara onun için bu soru aklıma takıldı.

Siz bayramlık alıyor musunuz çocuklara? Normalden daha pahalı şeyler mi alıyorsunuz? İndirimde alıp giydirmeyip bayrama mı saklıyorsunuz? Lütfen hemen kızıp bayramlık alacak durum mu var demeyin biliyorum ki herkesin durumu olmayabilir, ben tabii alabilecekler için soruyorum. Ayrıca bence bayramlık illa da pahalı birşey olacak diye de bir durum yok. Pazardan da bütçeye göre yeni bir kıyafet alınıp bayramlık yapılabilir. Benim merak ettiğim bayramlık kıyafet geleneğinin devam edip etmediği...






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.