27 Ağustos 2013 Salı

Sitede neler görmek istiyorsunuz? Hangi konuları yazmamı istersiniz? Kafanızı en çok ne kurcalıyor?

Sizin fikirleriniz benim için çok önemli. Her ne kadar niye bunu yazmadın veya niye bunu yazdın gibi yorumlar gerçekten hiç hoşuma gitmese de aklımda her zaman Hassas Anneler ile ne paylaşsam? Nasıl Hassas Annelerin işine daha fazla yarayabilir bu site? Acaba bu paylaşımımı beğenecekler mi? gibi sorular var. Yeni bir tecrübe edindiğimde hemen aklıma bunu sizlerle nasıl paylaşacağım ve bunun sizin işinize yarayabileceği geliyor. Amerika'daki faydalı olduğunu düşündüğüm siteleri ve en son yayınlanan makaleleri her gün takip ediyorum ve işinize yarayabilecekleri Türkçe'ye çevirip ve tabii her zaman kaynak gösterip sizlerle paylaşıyorum. Sosyal sorumluluk projeleri de paylaşmayı sevdiğim şeyler arasında. Tabii ki hepsini paylaşmam mümkün değil ama gerçekten çok fazla kişiye yardım edebilecek içten projelerin sayfamda her zaman yeri olacak. Birilerine yardım edemeyeceksem 36,000 kişiye ulaşmanın ne manası var?

Ama en çok sevdiğim Hassas Anne hikayeleri. İster doğum hikayesi ister çocuğunuzun veya sizin yaşadıklarınız olsun tecrübeleriniz çok önemli. Lütfen bunları benimle paylaşmaya devam edin. Çocuğunuzun çok ender görülen bir problemi veya hastalığı mı var? Herkesin kolay atlattığı bir süreci siz çok zor mu atlattınız? Oturun bilgisayarın başına ve içinizi dökün bana. Yaşadıklarınızı anlatın. En çok da sizin hissettiklerinizi okumak istiyorum. Sizin yazdıklarınızdan hem benim hem de tüm hassas annelerin öğreneceği çok şey var. Tabii ki hepsini yayınlamam mümkün değil ama çoğunu siteye koyabiliyorum. Yazıların imla hatasız yazılmış olması, uzun olması ve 2-3 tane resimle gelmesi yayınlanma şansını arttırıyor. Mesaja basabilir veya hassasanne@yahoo.com adresime gönderebilirsiniz. Değişik, sağlıklı ve resimli yemek tariflerinizi de bekliyorum. Özellikle paketli sağlıksız yiyeceklere alternatif evde hazırlanmış ürünler en sevdiklerim. Hayatınızı neler kolaylaştırıyor? Daha iyi bir anne olmanıza neler yardım ediyor? Ah keşke diğer annelere de bu tavsiyeyi verebilsem dediğiniz oluyor mu? Hassas Anneye uygun bir haber mi okudunuz, gönderin bana belki ben gözden kaçırmışımdır. Zaten artık 8 aydır burada nelere yer verdiğimi az çok anlamışsınızdır. https://www.facebook.com/hassasanneler hesabımı arkadaş olarak ekleyerek tüm paylaşımlarımın size gelmesini sağlayabilirsiniz. Facebook ne yazık ki tüm paylaştıklarımı size göndermiyor.

Eylül'den itibaren çok yoğun çalışabileceğim. 3 kuzu okullarına ben de bilgisayarın başına... Değişik paylaşımlar, söyleşiler, etkinlikler ve farklı şehirlerde Hassas Anne toplantıları ile Hassas Anne çok renklenecek ve hareketlenecek. Takipte kaldığınız ve yorumlarınız ve paylaşımlarınızla Hassas Anne sitemizi böyle harika ve interaktif bir site yaptığınız için çok teşekkürler.

Sitede neler görmek istiyorsunuz? Hangi konuları yazmamı istersiniz? Mesela günde kaç paylaşım yapsam süper olur? Bu aralar aklınızda ne gibi sorular var? Kafanızı en çok ne kurcalıyor?






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

3 yorum:

  1. merhabalar sevgili ece,
    5.5 aylık bir oğlum var ve yazılarını severek takip ediyorum.Ben ek gıdaya geçiş ve diş çıkartma ile ilgili yazılarını okumayı çok isterim malum şuan bu aşamalara geçmek üzereyiz Doruk'la.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben montessori hakkında çok fazla kaynak elde edemedim,eğer bununla ılgılı yazabılecegınız,paylaşabılecegınız turde yazılar olursa sevınırım .
    Günde bir paylaşım yeterli bence ,
    sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ece Hanım , yazılarınızı ilgi ile takip ediyorum instagram ve facebook üzerinden de aynı şekilde paylaşımlarınızı takip ediyorum. Aynı zamanda bilgiler ediniyor ve uyguluyorum. Takip etmeye başladıktan bu yana olan yazılarınızı okumamdan sebep belki daha önce yayınlamış olabileceğinizden önerimi dikkate almayabilirsiniz:) . Ebeveynlerin çocuklarına oyuncak, kitap seçimi nasıl olmalı mesela ben 17 aylık kızıma montessori oyuıncaklardan aldım ( bana tabiri bu şekilde yapıldı yanlışsa kusura bakmayın ) ve simdilik bir grup çıkardım, kendince oynuyor acaba erken mi davranıyorum ? Ya da fazla mı önemsiyorum..
    36.000 kişi sizi takip ediyorsa mutlaka birşeyler alıyordur, kendinize haksızlık etmeyin lütfen iyi ki varsınız..
    kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.