30 Eylül 2013 Pazartesi

Çocuklarınızın içtiği boyalı içeçeceklerin içinde neler var ki 3 ay saçtan çıkmıyor?

Hassas Annemiz Başak uyarıyor:

İyi akşamlar Ece hanım, sizi takip edebileceğim her yerden ilgiyle takip ediyorum. İlk keşfettiğimde benim gibi insanlar da varmış demek ki demiştim, sizin gibi her şeyimi evde yapan 1,5 yaşında oğlu olan ve çalışan bir anneyim. Bazen çok yoruluyorum gerçekten ama emek vermeden olmuyor, amacım İnşallah oğlumun mümkün olduğunca geç yapay gıdalarla karşılaşması. Geçenlerde iş yerimde bir stajer başladı saçlarının uçlarındaki kızıllık dikkatimi çekmişti sordum ben de " na.. ile boyadım" dedi. Nasıl yani dedim içecek değil mi o? Evet dedi ama saçını içinde 15 dakika bekletmiş ve 3 aydır çıkmıyormuş. Şok oldum nasıl bir içecek saçtan çıkmaz sonra araştırdım ve evet gerçekten böyle birşey varmış. Düşünebiliyor musunuz bunları çocuklar içiyor. İçinde nasıl bir kimyasal varsa saç boyasından bile güçlü hiç akmamış...





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.