20 Eylül 2013 Cuma

Hassas bir öğretmen adayı 16 yaşındaki Naz Hassas Anne sitenin hayatındaki etkilerini anlatıyor

Merhaba
Ben sayfayı bir öğretmenim sayesinde takip etmeye başladım. Anne değilim henüz 16 yaşımdayım, çocuk gelişimi özel eğitim bölümü öğrencisiyim. Bu sayfada yazdığınız yazılar, doktorların önerileri sizin önerileriniz vs gibi şeyler dikkatimi çekiyor. Hem bölümüm gereği mesleğimde iyi olabilmek için hem de bir bayan olarak öğrenmem gerektiğini düşündüğüm için sayfayı sık sık ziyaret etmeye çalışıyorum. Sadece çocuklar için değil, biz de insanız bir çok bilgi bizim de işimize yarar -ki şeker konuları gibi şeyler benim gibi çikolata aşığı bi insan için önemli konular. Uzun zaman oldu aslında ama şeker hakkında ve yoğurt kapları gibi bir konu hakkında bir doktorun seminerini yazmıştınız buraya onu okumuştum ve ondan sonra dikkat etmeye başladım. Aslında burada okuduğum bir çok şeyden sonra dikkat etmeye başladım. Sadece annelerin değil herkesin ihtiyacı var bu bilgilere. Bence bir insanın bilinçli olması çok önemli.

Sizi gerçekten tebrik ederim çocuklarınız sizin gibi anneye sahip oldukları için çok şanslı gerçekten. Eminim sizin ve eşinizin desteğiyle hepsi bilinçli iyi bireyler olarak yetişecektir. Kızlarınızın yaptığı şey gerçekten çok güzel. Bu sayfayı takip etmeye başladığımdan beri ''ilerde evlenirsem ve çocuğum olursa onu kendim yetiştirmek istiyorum'' gibi bir düşünce oluştu bende. Anneannesi, babaannesi olacak ve bende Allah kısmet ederse mesleğimi yapıyor olacağım ama en azından ilk okula başlayana kadar onu kendim yetiştirmeyi çok isterim. Çok doğru bir söz var ''Çocuklar ailelerinin yansımasıdır'' Kesinlikle öyle. Bu yüzden özellikle gün geçtikçe her şeyin sahtesi çıkmaya başladığından çocukları iyi yetiştirmek çok önemli ve çocuğa yapılabilecek en büyük iyiliklerden biri bu. Umarım ileride anne olursam sizin ve diğer tüm ilgili anneler gibi biri olurum.

Cevabım:
Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin. Kendini geliştirmek için bilgi arayışında olman ne kadar güzel, ilerde senin öğrencilerin olacak çocuklar çok şanslı. Çok güzel ve önemli bir bölüm seçmişsin. Çok iyi bir anne de olacağına eminim. Çok teşekkür ederim mesajın için çok öpüyorum Ece Ablan








Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.