25 Eylül 2013 Çarşamba

Şu okul formalarına tefal kaplama mı yapsak acaba?

Bir sürü para veriyorsun tabii o da bulabilirsen ondan sonra her gün üstünde farklı bir leke ile geliyor eve! Hele de o beyaz tahta kalemlerinin lekeleri hayatta çıkmıyor. Herşeyi denedim. Çamaşır suyuna bile yatırdım 1 gün ama leke aynı kaldı. 25-30 TL verdiğin bir şeyin de böyle mahvolması insanı üzüyor. Çocuğu lekeli okula göndermek hiçbir annenin hoşuna gitmese de bazen başka çare kalmıyor. Siz buldunuz mu çaresini?

Bir de tabii erkek çocukların pantalon olayı var! Geçen sene ben 2 pantalon almıştım. Sağolsun canım komşum Melek de oğlunun çok iyi durumdaki 3 okul pantalonunu verdi tam 5 okul pantalonu oldu Alper'in. Oh ne güzel değil mi? tenefüslerde futbol maçları, kovalamacalar ve düşmeler derken o dizler hemen aşındı hatta yırtıldı. Her pantalona belki 2 kere diz yaması yaptırdım. Bir de oğlum 64 aylık başladığı için düğmeleri açamıyordu düğmeleri iptal ettirip cırt cırt yaptırmıştım resmen sanat eseri oldu 20 liralık pantalon. Bakalım bu sene biraz daha büyüdü daha az dağılmış geliyor eve ama sene uzun...





Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.