11 Eylül 2013 Çarşamba

Yeni bir çocuk kaçırma taktiği!

Bir arkadaşımızın başına gelmiş dikkatli olalım ve paylaşalım lütfen. Allah korusun düşünmek bile istemiyorum.

Arkadaş anlatıyor:

Bugün yaşadığım olayı tüm çocukları olan arkadaşlarımın dikkatine yazıyorum. Saat 7 civarında öyküyle evin yanındaki Oyun sahasında ben yürüyüş yapıyordum Öykü bisiklete biniyordu aramızda 100 metre mesafe vardı bi anda Öykü'nün yanına 12-13 yaşında düzgün giyimli bir kız cocuğunun yaklaştığını gördüm bir anda öyküyü çekiştirmeye başladı koşarak yanlarına gittim Öykü'ye kardeşlerini kaybettiğini beraber aramalarını söylüyor götürmeye çalışıyordu. Kafamı kaldırdığımda ilerde adamlar bekliyordu kız ben gidince hemen kaçtı polisi aradım hemen ve polis kaçırmaların bu tarz çok olduğunu söylediler biraz daha uzakta olsam neler olabileceğini düşünmek bile istemiyorum lütfen herkes bu konuda çok dikkatli olsun.






Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

2 yorum:

  1. bu insanların akılları nasıl böyle şeylere çalışıyor ya minicik çocukları nasıl alet edebiliyorlar bunlara yazık ya çok yazık ne kadar kötü bir ülkede yaşıyoruz biz böyle

    YanıtlaSil
  2. bu insanların akılları nasıl böyle şeylere çalışıyor ya minicik çocukları nasıl alet edebiliyorlar bunlara yazık ya çok yazık ne kadar kötü bir ülkede yaşıyoruz biz böyle

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.