3 Eylül 2013 Salı

Eğlenceli anne olabilmek

En büyük amaçlarımdan biri eğlenceli bir anne olabilmek. Çocuklarla oyun oynamak, yerlerde yuvarlanmak, bahçede koşuşturmak, şarkılar söylemek, onları gezdirmek, hikayeler uydurmak, değişik şeyler göstermek, gülecekleri ve şaşıracakları beklenmedik şeyler yapmak ve o içten kahkahayı duymak! Bunun için çaba gösteriyorum. Mesela bugün Alper ile gittiğimiz İstinye Park'ta bir spor dükkanının önünde topa vururmuş gibi duran bir manken vardı. Durdum ve "hadi bakalım Alper hangimiz bu mankene daha çok benzeyeceğiz dedim ve mankenin yaptığı vuruş hareketini yapmaya çalıştım. O kalabalıkta birden bunu yapınca Alper çok şaşırdı ve çok hoşuna gitti bu hareketim. O da yapmaya çalıştı. O an Alper ile bana aitti. Etrafımızdaki kimsenin önemi yoktu. Eminim koca vücudumla o hareketi yaparken ne kadar acayip ve kötü durdum ama ben başkaları için yaşamıyorum. Alper ile bir bağ kurdum ve buna değerdi. Çok eğlendik ve günümüzün kalan kısmı da bu hoşluktan etkilendi. Yolda elele giderken şarkılar da söylediğimiz ve benim çocuklarla dans ettiğim de görülmüştür. O anı çocuğunuza saklamanız ve etrafı dondurup sadece onunla ilgilenip ona konsantre olmanız yeterli. Çocuklar bunları unutmuyorlar. 

Tabii ki günlük koşuşturmaca içinde buna zaman yok diyebilirsiniz. Her saniyeyi müzikal tadında yaşamanızı beklemiyorum, ben de öyle değilim zaten. 3 çocukla ne kadar çok işim ve koşuşturmam olduğunu yazmaya kalksam bu sayfa yetmez. Diğer işlerinizi aksatın demiyorum ama "dur" "hadi" "yapma" lafları arasında kaynayıp gitmesin 'o anlar'. Tek dileğim bu...




Not: Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler

Ana Sayfaya Dönün

6 yorum:

  1. harıkasınız :) o anlar işte...o anlar ı yakaladık mı paylaştık mı bizden mutlusu olabilr mi?

    YanıtlaSil
  2. O anlar ı elalemden daha fazla önemseyenlerdenim ben de:)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  3. İnanın anneliğiniz beni çok duygulandırıyor, 18 ay oldu lohusalıktan kurtulamadım mı nedir, anneliğin vermiş olduğu abartı duygusallıktanmıdır bilemiyorum.. Harikasınız ne denir ki başka.. İyi ki varsınız muhteşem gülümsemeniz yeter evladınızı mutlu etmek için siz alasını yapıyorsunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım o senin güzel görüşün. öptüm Ece

      Sil
  4. ben de o anları çok önemseyip,her daim o anları yaratmaya çalışıyorum ama bu aralar arkadaş anne olmak, anne olmanın ötesine geçip otorite kurmayı zorlaştırıyor mu diye düşünmeye başladım,ne dersin daha tecrübeli bir anne olarak?
    Sevgiler,
    Dilek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir denge kurmak gerekiyor tabii her an o anlar olursa disiplin olmaz. Arada sırada olacak şaşırtacak:) Ece

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.